Thursday, October 21, 2010

Perutusan sempena minggu peperiksaan...!!!!



Assalamualaikum...

Sempena minggu peperiksaan yang bakal menjelang minggu depan ni, beta ingin mengucapkan selamat study kepada semua sahabat2 beta, especially group PIBA 2010/2011.

Jujurnya, beta nak mohon sejuta kemaafan (cukup dak sjuta..??) daripada sahabat2 dan rakan2 seperjuangan andai ada kata2 atau tingkah laku yang tidak disenangi sepanjang hampir dua tahun kita mnuntut ilmu di perbukitan ilmu ni. Pejam celik, pejam celik...rsa sat plak sem ni berlalu..Ada yang xsmpat nk scakap ngan kwn sekelas pn ada. (nak menggambarkan betapa sibukla 2. ^_^ )

Teringat pulak beta kpd kata2 seorang sahabat, dalam persahabatn ni, mcm mna pn msti ada juga slah faham yang berlaku antara sahabat. Tanpa kita sedar, salah faham tu yang membuahkan keindahan dalam bersahabat. terimala sahabat anda seadanya diri dia kerana bruk baik sifatnya, itulah sahabat kita..(faham x kls..??) haaa...kan dh jd panjang perutusan ni..smbung skit lg, orang yang tak dapat nk menerima kekurangan sahabatnya, diibaratkan seperti kehidupannya begitu sempurna @perfect!! ade ke cmtu..?? ni adalah berdasarkan pendapat peribadi betala..~_~

Setakat ni dulu perutusan sempena peperiksaan, akn dtg perutusan balik kmpg..(hoooooreeeeyyyyyyyyyyyy)
Amboi ecahh...laju ja hang. Taula dh kemaih beg balik kmpg pn...:D

Para malaikat ingin menghiasi orang yang menuntut ilmu, dan mengusap mereka dengan sayap-sayapnya. Setiap yang basah dan yang kering bertasbih bagi mereka dan memohon ampun bagi mereka, bahkan ikan-ikan dilaut dan binatang-binatang, haiwan-haiwan buas dan ternakan didaratan serta bintang-bintang dilangit. 

Kerana Ilmu menghidupkan hati dan menerangi pandangan yang gelap serta menguatkan yang lemah. Dengan Ilmu hamba mencapai kedudukan orang-orang yang soleh...

Bittaufiq wanNajjah....

No comments:

Post a Comment